Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ Παλαιότερα ο οικισμός ονομαζόταν Πασσά έως το 1954. Επί βυζαντινής και ενετικής εποχής είχε και την ονομασία "Παλιοπαναγιά", από ένα βυζαντινό ναό, που βρίσκεται μεταξύ του οικισμού και του οικισμού Λόκα. Μετονομάστηκε σε Αγιο Βλάσιο από την ομώνυμη εκκλησία του οικισμού. Σχετικά με το ιστορικό της ίδρυσης του ναού του Αγίου Βλάση, υπάρχει η παράδοση, ότι κάποιος κάτοικος από άλλο οικισμό ονειρεύτηκε την εικόνα του Αγιου. Ξημερώνοντας έφθασε στο μέρος που ονειρεύτηκε και σκάβοντας ξέθαψε μέσα από θάμνους την εικόνα του Αγίου. Στη θέση Κόκκα, στην κορυφή του Μαυροβουνίου, έγινε τον Απρίλιο του 1821 η συγκέντρωση των προκρίτων όλων των οικισμών της περιοχής για να αποφασίσουν τον ξεσηκωμό κατά των Τούρκων. Κατ' αυτήν αποφασίστηκε ομόφωνα το ξεσήκωμα κατά των Τούρκων και η άμεση συνεννόηση με τους επαναστάτες της υπόλοιπης Εύβοιας. Έτσι, η συνέλευση έστειλε αγγελιοφόρους να δώσουν γράμμα στον οπλαρχηγό Βρυσακίων Αγγελή Γοβιό, γνωρίζοντάς του την απόφασή τους για τον ξεσηκωμό και ζητώντας βοήθεια για τον αγώνα.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΜΕ ΡΟΥΜΙ

ΥΠΟΘΕΣΗ


Σ’ ένα χωριό ελληνικό καταφτάνουν μια μέρα από την Αθήνα οι γιοί του ευκατάστατου κτηματία Θανάση Σιδηρόπουλου με τις γυναίκες τους, ο Παναγιώτης  με τη Ρόη, ο Χρήστος με τη Τζένη,  να επισκεφτούν τον πατέρας που έπαθε εγκεφαλικό, να δουν πως θα εξελιχτεί η αρρώστια, να ρυθμιστούν βεβαίως και τα κληρονομικά, αν δεν αντέξει τελικά ο γέρος.
Στη δούλεψη του κυρ Θανάση, ωστόσο,  βρίσκεται από καιρό η Βουλγάρα υπηρέτρια Βέσκα, η οποία όμως πριν μια βδομάδα τον έχει παντρευτεί. Γιοί και νύφες γκρεμίζονται στα τάρταρα μόλις το ακούνε, αποκτήσανε μανούλα γι’ άλλη μια φορά, κι ούτε καν μια Ιταλίδα, Γαλλίδα ή Γερμανίδα, κινδυνεύει όμως κυρίως η περιουσία τους,  πρόβλημα μέγα!  Ετσι η Ρόη με την Τζένη σοφίζονται σατανικό σχέδιο, οι μπαμπάδες με ρούμι, η συνταγή πρέπει  να τροποποιηθεί, επειγόντως, να προστεθεί δηλαδή ένα νέο υλικό, τι θα λέγατε για ολίγον ΠΑΡΑΘΕΙΟ; Και στόχος βέβαια θα είναι η Βουλγάρα, αλλά…
Ο Παναγιώτης αναστατώνεται, ωστόσο σιγοντάρει στο σχέδιο, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα που λένε, στο Χρήστο δεν λένε τίποτα, ούτε και στη γειτόνισσα, την κυρά Βάσω, που κι αυτή παίζει το δικό της παιχνίδι  ως έκτο μέρος της συμμορίας.
Οι καταστάσεις είναι πλέον ανεξέλεγκτες, τα γεγονότα καλπάζουν κι οι εξελίξεις απρόβλεπτες. Κωμωδία μαύρη, αστυνομική φάρσα, πλοκή συναρπαστική.
Η καταναλωτική  κοινωνία ξεγυμνώνεται. Ο νεοπλουτισμός κυριαρχεί. Η αδηφάγα συμπεριφορά περιφέρεται. Οι αξίες ξεφτιλίζονται. Ανθρωποφαγία. Κανένας ηθικός φραγμός. Όλα θυσία στο βωμό του χρήματος.
Ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης. Ρέππας με τη σπινθηροβόλο κωμωδία τους προσφέρουν ένα λαχταριστό γλυκό που στον πυρήνα του κρύβει δηλητήριο.  

Διανομή
(με τη σειρά που εμφανίζονται)


Βάσω:                                               Αρετή Ορλανδάτου 
Μάντω Μπόικου
Χρήστος Σιδηρόπουλος:                  Νίκος Γουναρόπουλος
Τζένη:                                               Βάσω Σορλά
Ρόη:                                                  Δέσποινα Σταματούκου
                                                          Μυρτώ Γιαννακούρη
Βέσκα:                                              Ερρικα Σεφερλή
Παναγιώτης Σιδηρόπουλος:            Αντώνης Λαζάρου

Συντελεστές

Σκηνοθεσία:                                     Μιλτιάδης Παπανάγνου
Σκηνικό:                                          Θεατρικό Εργαστήρι Κύκλος
Κοστούμια:                                                Αρετή Ορλανδάτου
Μουσική:                                         Schoolwave
Φωτισμοί:                                        Βελισσάριος
Μακιγιάζ:                                        Αλεξάνδρα Γουναρόπουλου
Μακέτα:                                           Μίνα Μανούσου
Φροντιστής:                                     Δημήτρης Καραδήμος

   

Δεν υπάρχουν σχόλια: